تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_3.jpg

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد.پارک میرزا کوچک خان 32325 متر مربع وسعت دارد و توسط شهرداری منطقه 7 مشهد اداره می شود.از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهدو ساکنان محلی قرار بگیرد.

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_1.jpg

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_4.jpg

 

_میرزا_کوچک_خان_مشهد_2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94


غار مغان مشهد

غار مغان مشهد

 

دهانه غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار دارای دو دهانه است. ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد. درون غار آثار استالاگمیت و استالاکتیت و چندین حلقه چاه وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد. همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵سانتیمتر و برکهٔ آبی وجود دارد..این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد ، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهدکشف شده است.

 

_مغان_مشهد_2.jpg

 

_مغان_مشهد_7.jpg

 

 از سقف این غارستونهای استالاکتیت و استالاکمیت که شاخه های آهکی هستند آویزان است و منظره بسیار جالبی را به وجود آورده . در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن بسیار سرد است بطوری که در تابستان نیز نمی توان بیشتر از چند لحظه دست و پارا در آن نگه داشت . درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که درون بعضی از آنها پرندگانی نیز زندگانی می کنند .

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست.  ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد.بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

_مغان_مشهد_1.jpg

 

_مغان_مشهد_3.jpg

 

_مغان_مشهد_6.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94


رستوران متسو مشهد

رستوران متسو مشهد : 

_متسو1.jpg

این رستوران  در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است و بخش کافی شاپ هم دارد. رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواعپیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلفمی باشد.

_متسو2.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مشهد آبان 94

تور مشهد آذر 94

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل 4 ستاره آنتیک استانبول Istanbul Antik Hotel در سال 1881 میلادی در منطقه بایزید استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز شهر 1 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است که شامل 6 سوییت، 9 اتاق سه نفره، 22 اتاق دو نفره، 37 اتاق کانکت و 14 اتاق یک نفره می باشد. در این هتل یک صرافی و فروشگاه نیز وجود دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت بی سیم نیز می باشد.

-آنتیک-استانبول.gif

 

امکانات هتل آنتیک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، صرافی، ایوان مخصوص حمام آفتاب و... 

-هتل-آنتیک-استانبول-1.gif

 

هتل اورینت اکپرس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Orient Express Hotel

 

هتل 4 ستاره اورینت اکسپرس استانبول Istanbul Oreint Express Hotel در سال 2000 میلادی در نزدیکی مکان های توریستی و تاریخی استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 54 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان ارائه می شود. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده نیز دارد. فاصله فرودگاه آتاتورک ترکیه از هتل اورینت حدود 20 کیلومتر می باشد.

-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران بین امللی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاو صندوق، بار،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی، استخر سرپوشیده ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

 

هتل ایکبال دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Ikbal Deluxe Hotel

 

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول Istanbul Ikbal Deluxe Hotel در سال 1993 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 144 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.فاصله هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 12 کیلومتر می باشد.

-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

سایر امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران بین امللی،پذیرش شبانه روزی، حمام سنتی ترکی و بخار،ماساژ و SPA، سونا، جکوزی، سولاریوم،تهویهمطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، اینترنت بی سیم، آسانسور، صرافی، باشگاه بدنسازی،سالن بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و...

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-استانبول.gif

-هتل-ایکبال-دلوکس-استانبل.gif


هتل های کیش

هتل سارا کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sara Hotel

هتل سارا کیش Kish Sara Hotel جز هتل های 3 ستارهجزیره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است.

-سارا-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل سارا کیش:

رستوران،کافی شاپ،پارکینگ،صندوق امانات،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی،اینترنت بی سیم،آسانسور،خشکشویی،سالن پذیرایی،آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

-سارا-کیش-1.gif

-سارا-کیش-2.gif

 

 

-سارا-کیش-3.gif

 

هتل آرامش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Aramesh Hotel

هتل آرامش کیش Kish Aramesh Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره می باشد که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شده است. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

-آرامش-کیش.gif

-آرامش-کیش-4.gif

امکانات و تصاویر هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق ضطراری،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

-آرامش-کیش1.gif
-آرامش-کیش-2.gif