تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل تور آنتالیا با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

 

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان میهمانان تور آنتالیا ، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_4.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا :

_خرید_میگروس_آنتالیا.jpg

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 قرفه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی شامل انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی  و ... می باشدl .علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

_خرید_میگروس_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95


دیدنی های آنتالیا

مسجد کنگره دار Yivli Minareli :

_کنگره_دار_2.jpg

ییولی میناره لی توسط سلطان علاء الدین کی قباد سلطان سلجوقی در قرن سیزدهم در مرکز شهر آنتالیابنا نهاده شد. این مسجد با مناره های زیبایش امروز به یک سمبل در شهر آنتالیا تبدیل شده است. مدرسه کاراتای - مدرسه علوم دینی در منطقه داخل قلعه کاله ایچی قرار دارد. این مدرسه از همان ابتداء در زمینه حکاکی بر روی سنگ در زمره بهترین مدارس در دوران سلجوقیان به شمار می آمده است . از دیگر مناطق دیدنی در تور آنتالیا می توان به دو مسجد که در زمان عثمانیان سا خته شده نیز اشاره کرد. یکی از آنها مسجد مراد پاشا است که در قرن شانزدهم ساخته شد و دیگری مسجد Tekeli - تکلی محمد پاشا که در قرن هجدهم بنا شده است میباشد. این مساجد از لحاظ کاشیکاری در نوع خود یک شاهکار هنری محسوب می گردند. در کنار بندرگاه شهر مسجد باشکوه دیگری بنام اسکله – Iskele قرار دارد که مربوط به اواخر قرن نوزدهم است. این مسجد از سنگهای بریده شده با چهارستون تشکیل شده که در بالای چشمه ای طبیعی بنا شده است. برج هیدیرلیک- Hidirlik که احتمالاً در قرن دوم به عنوان مقری برای استفاده از فانوس دریایی مورد استفاده قرار می گرفته است از جمله نقاط دیگر دیدنی شهر تور آنتالیا است.

_کنگره_دار.jpg

 

 

مقبره آهی یوسف آنتالیا : 

 

 

40702_557.jpg

 

از دیدنی های آنتالیا ، مقبره آهی یوسف است که واقع در محله سلجوق کوچه مرمرلی آنتالیا می باشد و در سال ۱۲۴۹ با نام آهی یوسف بنا شده است. از سنگ ساخته شده و مسجدی کوچک به شکل مربع می باشد. در قسمت جنوب مسجد و در میان دیوار های قلعه مقبره آهی یوسف قرار دارد که مورد احترام مردمآنتالیا می باشد . اگر به مکان های تاریخی علاقه مند می باشید حتما از این مقبره در تور آنتالیا دیدن فرمایید.

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا :

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

 

_محمد_پاشا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

جاذبه های گردشگری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ویژه جوانان و مسافران تور کیش ایجاد شده است . 
سافاری کیش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاری (Safari) در لغت به معنای بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا میباشد و به برنامه تور گردشی گفته میشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند .
یکی از معروفترین انواع تور سافاری ، تور صحرا است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی میباشد . در این تورها از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و... حتی شتر نیز استفاده می شود . 
شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش یکی از مکانهای بالقوه برای تور سافاری است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

کارتینگ ورزش مفرح و هیجان انگیز و پایه ورزش اتومبیل رانى حرفه اى است . یکى از بزرگ ترین پیست هاى خاورمیانه و نخستین پیست کارتینگ در ایران پیست کارتینگ کیش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشین هاى کنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : میدان امیرکبیر ، خیابان اندیشه ، روبروى هتل دریا 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفریحی در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهای تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است و  قایق های کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها را امکان پذیر نموده اند. این قایق ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

هتل های 5 ستاره کیش

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلویزیون ماهواره اى دى وى دى  ، اینترنت وایرلس ، کافى نت ، مینى بار ، خشکشویی ، صندوق ، تهویه مطبوع ، برق اختصاصى ، سیستم اطفا حریق ، سونای خشک ، سونای بخار  ، جکوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بیلیارد و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95