تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزدیک به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

پارک دلفین های کیش

پارک دلفین های کیش

parkdolfin2.jpg

مجموعه تفریحی پارک دلفینهای کیش حائز مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار می باشد و در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این گردآور شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد. در دلفیناریوم این گردآور گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از دسته دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان و گردشگران تور کیش می‌توانند از هنرنمایی آنان که بدست مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن نمایند و لذت ببرند. رویهمرفته ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. گردشگران تور کیش بدست اتوبوس قطاری به پارک طیور و سپس به دلفیناریوم هدایت می‌شوند.

فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌ هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با پروا به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در گونه خود بی‌نظیر است.

parkdolfin.jpg

parkdolfin1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95 

 تور کیش پاییز 95 

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95

  تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای ترسناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و پس به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خویش را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی هستی دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری نکوداشتن داشته باشید. گذرگاه رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

rafingantalya_jpg.jpg

rafingantalya1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96