تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 5 ستاره آنتالیا


هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا n.gifn.gifn.gifn.gifn.gif  Hotel Ramada Resort Lara Antalya

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره  در آکسو واقع در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است.این هتل در حوزه کوهستان Taurus و در کنار جاذبه های مهم گردشگری و محیط های باستانی منطقه واقع شده است.هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا تا مرکز شهر و فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد و همین امر یک برتری بزرگ برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا به شمار میرود.هتل مزبور دارای 380 اتاق است که با پوشش گیاهی سبز, درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز خیلی زیبایی به آن داده است.ساحل شنی طلایی «رامادا ریزورت لارا» به مساحت 30 هزار متر مربع، در کنار آب های تماشایی دریای مدیترانه مکان بسیار مناسبی برای تفریح و لذت بردن از طبیعت است. این ساحل به انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مجهز است و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال و هندبال، در آن می توانند به ورزش های آبی نظیر قایقرانی و غواصی نیز بپردازند.

از جمله امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا میتوان به موارد زیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو, یک رستوران مرکزی, مرکز خرید, آرایشگاه مو,مرکز سلامتی و زیبایی, جکوزی, سونا, حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, زمین بازی کودکان, پارک آبی, ساحل اختصاصی و امکانات ورزشی هایآبی. تمام اتاق های رامادا ریزورت لارا دارای بالکن بوده و همگی آنها به مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی, گرمایش مرکزی, حمام,میز دستشویی و سشوارمجهز است.

ram1.gif

ram2.gif

ram3.gif

ram-4.gif

ram5.gif

ram6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Park Lara hotel

هتل گرند پارک لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره معتبر آنتالیا می باشد که درمنطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای 4 ساختمان جداگانه میباشد که 472 اتاق در مجموع پذیرای میهمانان تور آنتالیا است.این هتل ارائه دهنده خدمات All inclusive  است و با ساحل اختصای خود 200 متر فاصله دارد  که طی زمانهای مشخص شده شاتلی به صورت رایگان برای میهمانان هتل مهیا شده است. فاصله هتل گرند پارک لارا آنتالیا  از فرودگاه شهر آنتالیا 14 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر میباشد. یکی از مشخصه های بارز هتل گرند پارک لارا آنتالیا ارائه اتاقهای Family Room میباشد که نرخ های بسیار مناسبی برای خانواده های 3 و 4 نفری فراهم نموده است. تجهیزات کامل ورزشی و استراحت شامل تجهیزات آبگرم شامل یک حمام ترکی، سونا و اتاق تناسب اندام، خدمات ماساژ نیز برای شما مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است شما می توانید از استخر و مرکز بازی دارت رایگان در فضاهای عمومی استفاده کنید.

رستوران هتل گرند پارک لارا آنتالیا در همه وعده های  صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها، آماده پذیرایی بوده و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. رستوران های هتل غذاهایی همچون ماهی، غذاهای چینی و ایتالیایی و انواع کباب ها را ارائه می کنند.هتل دارای استخر روباز، سرسره آبی، استخر کودکان و حمام آبگرم است. امکانات آبگرم شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام ترکی،سونا ، باشگاه تناسب اندام و خدمات ماساژ می باشد. شما می توانید در بازی هایی مثل دارت، فوتبال، والیبال ساحلی و هر گونه فعالیت ورزشی دیگر شرکت کنید. یک باشگاه نیز برای کودکان بین 4 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که Wi-Fi رایگان در همه اماکن عمومی هتل در دسترس می باشد.

-گرند-پارک-لارا1.gif

-گرند-پارک-2_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-3_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-4_-_Copy.gif

-گرند-پارک-لارا-5.gif

 

-گرند-پارک-لارا-6_-_Copy.gif

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Titanic Deluxe Belek Hotel

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا Antalya Titanic Deluxe Belek هتلی 5 ستاره است که فقط در 20 دقیقه به دور از آنتالیا و فرودگاه بین المللی قرار گرفته است.این هتل مجلل در منطقه بلک(Belek)در آنتالیا است که پس از هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا به تازگی ساخته شده است. این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل به یک منطقه مورد علاقه در وسط ترکیه مدیترانه خط ساحلی تبدیل شده است که فرصتی ممتاز برای کسانی است که تمایل به تجربه یک تعطیلات منحصر به فرد با تمام رنگ از طبیعت را دارند. این هتل با تعداد  594 اتاق زیبا و شامل 5 رستوران،2استخر سرپوشیده، و 9 استخر در فضای باز در این هتل در دسترس و آماده ارائه خدمات با کیفیت بالا به مهمانان تور آنتالیا می باشد که اتاق ها شامل تلویزیون های LEDبا کانال های ماهواره ای می باشد .تایتانیک لوکس بلک دارای یک معماری خوبی همسان با طبیعت، یک زمین گلف با 27 سوراخ، دکوراسیون برجسته، اتاق با مشخصات منحصر به فرد یکی شیکتر از دیگری و یک فضای زیبا و گرم است.تایتانیک لوکس بلک آنتالیا مرکز کنگره میزبان رهبران برجسته و تیم های حرفه ای از / نهادها و مجامع بین المللی ملی با تیم حرفه ای آن است. جلسات، کنفرانس ها، کارگاه ها، سمینارهای اداری و شام جشن و سرور با توجه به خواسته های خاص با فرصت از فن آوری پیشرفته و درک خدمات برتر سازمان یافته است.مهمانان تور آنتالیا در طول اقامت خود می توانند از دو طبقه مرکز تناسب اندام 620 M2 مجهز به ابزارهای ورزشی مختلف ،حمام ترکی،تور قایق خصوصی بر روی رودخانه،مرکز ابگرم با سرویس کامل، وای فای رایگان،مینی بار،یک ساحل خصوصی ،یک زمین گلف و... استفاده نمایند.

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-1.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-2.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-4.gif

-تایتانیک-دلوکس-آنتالیا-5.gifجهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند رینگ آنتالیا star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Antalya Grand Ring Hotel


هتل گرند رینگ آنتالیاAntalya Grand Ring Hotel جزهتل های 5 ستاره آنتالیااست.هتل در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا) و در منطقه بلدیبی واقع شده است. هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و با تعداد 281 اتاق ساخته شده است که تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌‌دار هستند و دارای تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات و تلفن داخل حمام می‌باشند. هتل شامل ساختمان اصلی، ساختمان اصلی با 7 طبقه و 2 ساختمان ضمیمه با 3 سطح می باشد. . هتل گرند رینگ آنتالیا یک هتل راحت و بزرگ می باشد، که فضایی شاد و آرامش بخشی را برای مهمانان تور آنتالیا در یک تعطیلات رویایی در کنار دوستان و خانواده فراهم کرده است. وجود لوستر های زیبا، سنگ های رنگی و صندلی های هماهنگ، جلوه و هارمونی بخصوصی به هتل داده اند. گردشگران بسیاری در ایام مختلف سال برای تماشای جاذبه های دیدنی تور آنتالیا به این هتل زیبا می آیند. از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارایاتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استانداردنیز می باشد . این امکانات شامل : استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک آبی با سرسره های مختلف، امکانات ورزشی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، ورزش ها و تفریحات ساحلی، سرویس نگهداری از کودک، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، آسانسورهای مدرن، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، کلوپ شبانه، کلوپ کودکان و... می باشند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی نیز می‌توانید از خدمات سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی و خدمات پزشکی 24 ساعته نیز استفاده کنید.اطلاعات و قوانین مهم در هتل گرند رینگ آنتالیا:ساعت تحویل اتاق  14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00 می باشد.برای کودکان زیر 7 سال می توان بدون پرداخت هزینه اضافه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. استفاده از تخت مخصوص کودک برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان 7 تا 13 سال 50% هزینه اتاق می باشد. هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.

-گرند-رینگ-آنتالیا1.gif

_گرند_رینگ_آنتالیا2.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا3.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا4.gif

-گرند-رینگ-آنتالیا5.gif
-گرند-رینگ-آنتالیا6.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.هتل باروت لارا آنتالیا دارای 8 رستوران مجزا و آبگرمی به همراه حمام ترکی می باشد.رستوران های این هتل  دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی است که غذاها می توانند در اتاق مسافر نیز سرو شوند.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل موجود است که دارای انواع غذاها و نوشیدنی ها می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند ازانواع سرگرمی ها  توسط تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال و... هستند که اتاق های بزرگ آن مجهز به بالکن با میز و صندلی هم می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آنتالیا سپری نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و... از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از همه آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های کیش

هتل سیمرغ  کیش n.gifn.gifn.gif Simorgh Hotel Kish

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در زمینی به مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ،ابتدای جاده جهان احداث شده است.هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. این هتل در بلندترین ناحیه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ کیش علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان،آکواریوم ندارد، بنابراین دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه هایی چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که هتل سیمرغ کیش برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته است. با توجه به ساحل بسیار زیبایی که در این هتل وجود دارد گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل احساس ارامش خاصی نیز خواهند داشت.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

رستوران،کافی شاپ،سالن کنفرانس،فضای سبز،تاکسی سرویس،خشکشویی،پارکینگ،نمازخانه،لابی،اینترنت،صندوق امانات،اعلان حریق،کانتر خدمات گردشگری و ... میباشد.

si1.gif

si2.gif

si3.gif

si4.gif

si5.gif

si6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سارا کیش

sara.jpg

هتل سارا کیش در سال 1388 در چهر طبقه و 72 اتاق در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل 4 ستاره دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است.  هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران عزیز تور کیش فراهم میکند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد تا سفر خوشی را سپری کنند.

هتل خاتم کیش star.gifstar.gifstar.gif Khatam hotel kish

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد که در نزدیکی  بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگرانتور کیش که  به دنبال هتل ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و از فضایی ویلایی برخوردار می باشد. اتاق های این هتل، شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار و پنج تخته می باشد. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت خواب  وفضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است که گردشگرانتور کیش می توانند در این هتل اقامت کرده و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز، یخچال، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، مبلمان ،کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه، سالن کنفرانس،پارک کودکان،سالن ورزشی،صندوق امانات اختصاصی و ...اشاره کرد. این هتل دارای  یک دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی مانند امیر چخماق مجتمع و آتشکده زرتشتیان می باشد.
-خاتم-1.gif

-خاتم-3.gif

-خاتم-4.gif

-خاتم-5.gifجهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جام جم کیش star.gifstar.gifstar.gifHotel Jam jam Kish

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دانشگاه کیش و بازار ونوس و زیتون و مروارید و اسکله تفریحی می باشد.  این هتل  در زمینی نزدیک به ۹۰۰۰ مترمربع در مرکزجزیره تور کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل جنب هتل فلامینگو و نزدیکیبازارهای ونوس،زیتون،مروارید و همچنین اسکله تفریحی است که از ویژگی های منحصر به فرد آن میباشد. این هتل دارای ۵۰ باب اتاق و ۱۵۰ تخت در اتاق های تک، دو، سه، چهار، پنج نفره و سوئیت میباشد. گردشگران تور کیش  که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و نزدیکی به بازارهای کیش برایشان مهم است هتل جام جم کیشگزینه بسیار مناسبی است.امکانات هتل جام جم کیش شامل: رستوران، کافى شاپ، اینترنت وایرلس، چایخانه سنتى، سالن بیلیارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ، ترانسفر استقبال فرودگاهى ، سیستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کلیه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، دوربین مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شیرین کن، روم سرویس 24 ساعته، تعداد 51 باب اتاق و سوئیت با امکانات تلویزیون LCD- یخچال به همراه مینى بار کامل، سیستم تهویه مطبوع می باشد.

 _جام_جم_1.gif

-جام-جم-2.gif

-جام-جم-3.gif

-جام-جم-4.gif

-جام-جم-5.gif

-جام-جم-6.gif

 

هتل سارا کیش

sara.jpg

هتل سارا کیش در سال 1388 در چهر طبقه و 72 اتاق در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل 4 ستاره دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است.  هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران عزیز تور کیش فراهم میکند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

هتل های 5 ستاره روسیه

هتل ماریوت رویال آرورا روسیه russia Marriott Royal Aurora Hotel

هتل ماریوت رویال آرورا یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های  5 ستاره تور روسیه می باشد. این هتل  یک مکان ایده آل در مرکز شهرستان مسکو است که ۲ دقیقه از سالن  تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM پیاده روی دارد و نزدیک به کرملین و میدان سرخ است.امکانات هتل ماریوت رویال آرورا شامل : اتاق های بزرگ، فضای داخلی شیک و منحصر به فرد و لوکس،دسترسی وای فای رایگان در سراسر هتل ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم و  سونا و یا یک سالن ماساژ آرامش بخش،استخر،دستگاه های خودپردازو...می باشد. نوار لابی محل مناسبی برای گردشگران تور روسیه  برای یک نوشیدنی  پس از شام است. در طول تابستان نیز  مهمانان تور روسیه  می توانند در تراس استراحت کنند. این هتل دارای 232 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها دارای منظره ی دریا یا استخر میباشند و به تلویزیون ماهواره ای و مینی بار مجهز شده اند. پنجره های اتاق ها بزرگ بوده و با قرمز رنگ آمیزی شده اند تا حسی گرم را منتقل کنند. رستوران هتل ماریوت رویال آرورا انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند. میهمانان تور روسیه میتوانند غذای خود را در فضای باز و در  کنار استخر میل کنند. هتل دارای یک بار بوده که انواع نوشیدنی ها را در اختیار میهمانان قرار میدهد. روم سرویس این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لت مسکو روسیه Lat Hotel Moscow Russia

هتل لت مسکو روسیه یکی از هتل های عادی شیک و زیبا در روسیه می باشد که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.در این هتل انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی برای توریست ها برقرار است. به عنوان نمونه از جمله این امکانات می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر  اشاره کرد. استخر هتل لت یک استخر سر پوشیده است تا توریست ها بتوانند در تمام ماه های سال از آن استفاده کنند. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران  می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند.از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز، سرویس مستخدم  اشاره کرد.مرکز بدنسازی و وان آب داغ دو بخش استثنایی در این هتل بزرگ هستند که همیشه شلوغ و پر همهمه است.در یخچال هتل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای توریست ها قرار داده شده است. رستوران های هتل لت مسکو روسیه هم بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و محلی است. اتاق های پاک و بدون دود، و اتاق های ویژه معلولین از جمله اتاق هایی هستند که توریست های تور روسیه می توانند انتخاب کنند.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

هتل کرون پلازا مسکو روسیه یکی از معروف ترین و مجلل ترین هتل های روسیه می باشد. این هتل 5 ستاره و زیبا هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور روسیه است. در نزدیکی هتل مرکز تجاری مسکو قرار دارد و با ایستگاه های مترو تنها 10دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

هتل کرون پلازا مسکو در مجموع 724 اتاق دارد که شامل اتاق های کوچک و بزرگ می باشد. در تمام بخش های هتل اعم از اتاق ها و مراکز تفریحی و رفاهی، و حتی در لابی هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. اتاق های هتل با دکوراسیونی زیبا و شیک طراحی شده اند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه دارای دو رستوران می باشد که گردشگران تور روسیه میتوانند انواع خوراکی ها و غذاهای رژیمی را در آنجا سفارش داده و میل نمایند. دیگر امکانات هتل پارکینگ ، سونا و سالن بدنسازی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه در اصلی ترین خیابان مسکو قرار دارد که فقط سه کیلومتر از میدان سرخ فاصله دارد. هتل پالاس مسکو هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس و مجلل می باشد. 

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه دارای 214 اتاق با امکانات خوبی می باشد. همه ی اتاق های هتل با دکوراسیون شیک و زیبایی طراحی شده اند. امکانات اتاق ها شامل تلویزیون LCD ، پنجره های دو جداره ، تخت خواب های نرم ، تهویه مطبوع و .... می باشد. در رستوران هتل شرایتون گردشگران تور روسیه می توانند انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی را تجربه کنند. امکان دسترسی به وای فای رایگان در سر تا سر هتل امکان پذیر می باشد. همچنین میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام در ساعات استراحت به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

دستگاه خود پرداز ، سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....

جهت خرید و رزرو تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

                   هتل پولمن سوچی روسیه  star.gifPullman Sochi hotelstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یکی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند . این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشدهتل پولمن سوچی در مجموع 150 اتاق دارد .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام ترکی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشک شویی، سرویس چای و قهوه، امکانات برای افراد معلول، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید.از دیگر امکانات هتل پولمن سوچی  باید به رستوران ها و کافه/بارهای متنوع آن اشاره کرد که با منویی بین المللی از مهمانان تور روسیه  پذیرایی می کنند. همچنین دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت به صورت رایگان در تمام بخش های هتل ممکن است. برای کسانی که برای تجارت و کار به سوچی سفر کرده اند، اتاق های جلسه و سالن همایش مجهز تدارک دیده شده است. همچنین، هتل پولمن سوچی  با ارائه خدمات مترجم همراه و فکس و ارسال بسته پستی، می تواند مسافران کاری را در سفرشان کمک کند. به علاوه، افراد با معلولیت جسمانی خاص می توانند از اتاق های ویژه و خدمات مخصوص معلولین در این هتل بهره ببرند.هتل پولمن سوچی  هم برای مسافران تفریحی تور روسیه و هم برای تجاری که به سوچی سفر کرده اند جای مناسبی است. امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در این هتل  در نظر گرفته شده است. استخر مخصوص کودکان، فضای بازی آزاد و سرپوشیده نیز برای آنها تعبیه شده است. برای کودکان خردسال و نوزادان ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96


هتل های 5 ستاره کیش

 هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

 

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

 

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

 

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که یکی از هتل های پرطرفدار در بین مسافران تور کیش میباشد.

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافر تور کیش را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

 

 

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیشچطور می باشد

 

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را

در ذهن مسافران تور کیش متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های

سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان

عزیز تور کیش میباشندکه در آن اینترنت نیز برای مسافران قابل دسترس می باشد  آماده پذیرایی از شما

میهمانانعزیز تور هستند.

 

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

 

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰نفر در محوطه هتلمارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف

غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش

پارک می باشد.

رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و

الاکارت می باشد.

رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع

غذایی خوبی از میهمانان تور کیش هتلپذیرایی می کند. مسافران تور می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و

گردشگری هتل برای خود و خانواده خودلحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیشتا مراکز خرید

 

فاصله تا بازار پردیس ۷دقیقه با خودرو

 

فاصله تا بازار پردیس ۷دقیقه با خودرو

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

 

سوئیت ها

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: ۲  نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر ۱۵ سال تور کیش با پرداخت هزینه        اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛آشپزخانه؛دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛صندوق امانات؛سرویس چای و قهوه؛مینی بار؛سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛بالش طبی؛خدمات خشکشویی.

 

 

 

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم تور کیش میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند.امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده
این هتل برای خدمت رسانی به مسافران توراتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل به مسافران تور کیش می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید.

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج مسافرین تور کیش به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)
  • ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3- در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4- بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر ۱۵ سال باشد.

 هتل داریوش کیش

*****

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش کجاست؟

 

جزیره کیش ، میدان داریوش ، هتل بزرگ داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش دارای معماری بی‌نظیر یکی از بی نظیر ترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی با شکوه و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است.مسافران تور کیش در این هتل می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را نوش جان کنند.از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل داریوش کیش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ را تجربه کنید.

 


 

هتل داریوش کیش

 

 

 

نمای داخلی هتل داریوش کیش چطور می باشد؟

  

هتل داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی است.هتل داریوش در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش در بین مسافران تورمحسوب می شود.

 

هتل داریوش کیش

 

 

رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش

 

رستوران آپادانا: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳:۳۰الی ۱۵:۳۰با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی آماده

ارائه سرویسبه میهمانان گرانقدر تور کیش می باشد.

 

رستوران پاسارگاد: واقع در طبقه همکف هتل از ساعت ۱۳الی ۲۴با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست

فود آماده ارائهخدمات به شما عزیزان می باشد.

کافی شاپ هتل داریوش:واقع در لابی هتل از ساعت ۱۰:۳۰الی ۱:۰۰بامداد با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع

شیرینی و دسر آماده پذیرایی ازمیهمانان عزیز تور می باشد.

ساعت سرو صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ می باشد.

میهمانان عزیز تور کیش می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات

شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز خرید

یکی از مزایای هتل داریوش کیش قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیرهکیش میباشد.

 

اتاق های هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش دارای ۱۹۰ اتاق میباشد که دارای امکانات زیر میباشند:

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛

سشوار؛ صندوقامانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛خدمات خشکشویی.  

 

 

 

 

 

 

سایر امکانات هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی بصورت رایگان ارائه می شود.

50%  تخفیف پارک دلفینها کیش، باغ پرندگان، کلاسیک شو، آکواریوم و جنگ شادی شبانه مخصوص مسافران تور هتل داریوش کیش.

توجه: استخر فقط مخصوص آقایان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

       ساعت ورود 14:00 (Check in)    ساعت خروج 12:00 (Check Out)

       

 

 هتل شایگان کیش

*****

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش کجاست؟

 

هتل شایگان کیش در میدان پردیس خیابان رودکی میباشد . و فاصله کمی با مراکز خرید دارد که این امر موردتوجه بیشتر مسافران تور کیش است.

 

هتل شایگان کیش


 

نمای داخلی هتل شایگان چطور می باشد؟

 

معماری جالب هتل باعث مشرف بودن بیشتر اتاق ها به دریا بوده و رنگ آمیزی و تنوع رنگ زیبای طبقات مختلف،محیط شادی را برای مهمانان عزیز تور کیش فراهم نموده است .

 

 


 

رستوران شاتیهتل شایگان کیش

 

 

در طبقه همکف رستوران اصلی هتل(رستوران شاتی) با محیطی آرام و با شکوه با منوی کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه کامل به همراه موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز تور کیش میباشد.

 

سرسرای شهنوش

کافی شاپ اصلی با نام سرسرای شهنوش در لابی هتل در فضایی آرام با نوای دل انگیز پیانو با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ، انواع کیک و گلاسه و میوه های تازه آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور میباشد.

 

هتل شایگان کیش

فاصله هتل شایگان کیش تا مراکز خرید

دسترسی آسان هتل شایگان کیش به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت وهمچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول مسافران تور کیشباشد.

 

اتاق های هتل شایگان کیش

از 130 اتاق و سوئیت رنگارنگ هتل 50 اتاق 2 تخته جدا از هم و 29 اتاق با تخت دو نفره انتخاب شما مسافران تورکیش را در نوع اتاق متنوع میسازد. به ویژه آنکه اتاقها تنوع رنگ و مبل تختخوابشو داشته و میتوان فضای اتاق را بهدلخواه تنظیم کرد.

 

 

هتل شایگان کیش

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

تمام اتاق های هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، کانال ماهواره ایخبری ، مینی بار ، اینترنت پرسرعت و همچنین در سوئیت ها جکوزی مجزا میباشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش

از امکانات هتل شایگان کیش می توان به محل نگهدارى کودک - بیلیارد - استخر - سونا - جکوزى - سالن بدنسازى - زمین تنیس و ... اشاره کرد.

همچنین هتل شایگان کیش خدمات خاصی را برای مهمانان عزیز تور کیش در نظر گرفته است. از جمله:

- صبحانه بوفه رایگان

- استقبال در فرودگاه

- استفاده از استخر و سونا و جکوزى رایگان

- بالاتر از پنج سال یک نفر تلقى مى گردد.

همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 12:00 (Check Out)
  •  هتل شایان کیش

    *****

    هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش کجاست؟

     

    هتل شایان کیش در بهترین موقعیت جزیرهکیشو نزدیک به ساحل و بازارهای جزیره زیبای کیش در میدان

    ساحلقرارگرفته که یکی از گزینه های همیشگی مسافران تور کیش می باشد.

     

     

    هتل شایان کیش


     

     

     

     

    نمای داخلی هتل شایان چطور می باشد؟

     

    نمای داخلی مدرن هتل شایان کیش و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

     

    هتل شایان کیش


     

     

    رستوران هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش همچون دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و

    فرنگی لذت اقامت شما را در این هتل تکمیل خواهد کرد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت از

    جمله این رستورانها هستند که آماده پذیرایی از مهمانانتور می باشد.

    کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز زیبای هتل از دیگر امکانات محیطی و رفاهی در خدمت شما مسافرین تور کیش است.

     

     

     

    هتل شایان کیش

     

     

     

     

     

    فاصله هتل شایان کیش تا مراکز خرید

     

    فاصله هتل شایان نزدیک به مراکز تجاری و بازارها میباشد و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل شایان کیش فاصله دارد و مسافرین تور کیش می توانن به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

     

     

    اتاق های هتل شایان کیش

     

    هتل شایان کیش دارای ۱۹۳ اتاق است . تعدادی از اتاق های هتل شایان رو به دریا بوده و چشم اندازی بی نظیر و آرامش بخش دارند و تعدادی از اتاق ها رو به جزیره زیبای کیش قرار دارند. علاوه بر واحد های هتلی تعدادی سوئیت ویلایی در ساحل هتل قرار دارند که منظره ایی بسیار زیبا را برای مهمانان تور کیش فراهم خواهد کرد.

     

    امکانات اتاق ها به ترتیب

     تلویزیون LCD؛ آشپزخانه؛ مینی بار غیر رایگان؛ چای ساز؛ صبحانه ؛ اینترنت ؛ سرویس فرنگی؛ قفل درب کارتی؛سیستم تهویه مطبوع؛ نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

     

       

     سایر امکانات هتل شایان کیش

     

    ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار، پارکینگ ؛ ماهواره ؛دستگاه ATM؛ تراس ؛آسانسور؛ روزنامه؛  نمازخانه ؛تلویزیون در لابی ؛آتلیه عکاسی ؛ آرایشگاه مردانه ؛آرایشگاه زنانه؛ صندوق امانات لابی؛ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

    هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن شاد شبانه است که هر شب از ساعت 12:30 الی 3 بامداد در هتل برگزار می شود.

     

    طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

    • ساعت ورود 14:00 (Check in)
    • ساعت خروج 12:00 (Check Out)
    • هتل پارمیس کیش 

      *****

       

       

      هتل پارمیس کیش کجاست؟

      مجموعه هتل پارمیس با موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که مورد توجه مسافرین تور کیش می باشد. 

       


      نمای داخلی هتل پارمیس چطور می باشد؟

      نمای داخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافران تور کیش میباشد.

       


      رستوران هتل پارمیس کیش

      هتل پارمیس داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز تور کیش می باشد.

      خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

       

      فاصله هتل پارمیس کیش تا مراکز خرید

      فاصله هتل پارمیس کیش تا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

      اتاق های هتل پارمیس کیش

      هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافران تور کیش میباشد.

       

      امکانات اتاق ها به ترتیب

      سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی. 

      نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

      سایر امکانات هتل پارمیس کیش

      از امکانات هتل پارمیس کیش می توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جکوزى - آرایشگاه مردانه و زنانه - کافى شاپ - کافى نت - فروشگاه - سالن همایش با ظرفیت 200 نفر- استفاده از اینترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان تور هتل پارمیس مهیاست.

    • مطالب مرتبط:

      تور کیش پاییز 95

      تور کیش آبان 95

      تور کیش آذر 95

      تور کیش دی 95

      تور کیش زمستان 95

هتل های قشم

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

-هتل-خلیج-فارس-قشم.gif

 

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل شمس قشم روی نقشه

-شمس-قشم-روی-نقشه.gif

هتل آپادانا قشم .gif.gif.gif Qeshm Apadana Hotel

هتل آپادانا قشم یکی از هتل های خوب قشم با گرید سه 3 ستاره است و در سال 1384 در خیابان ولیعصر و تقریبا در مرکز شهر قشم بنا شده است. این هتل در سه 3 طبقه و در مجموع با 37 اتاق تمیز و زیبا آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل آپادانا قشم تا اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم همانند میدان امام قلی خان، قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم به ترتیب 3 کیلومتر ، 700 متر ، 200 متر می باشد. مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم نیز تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل آپادانا قشم نیز با انواع غذاهای با کیفیت آماده پذیرایی هر بهتر از مسافران تور قشممی باشد و مسافران در صورت اقامت در این هتل میتوانند از گشت جزیره هتل هم به صورت رایگان استفاده نمایند. فاصله هتل آپادانا قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 52 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-آپادانا-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آپادانا قشم

پذیرش شبنه روزی،رستوران،کافی شاپ،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تلویزیون ال ای دی و...

-آپادانا-قشم-1.gif

-آپادانا-قشم-2.gif

-آپادانا-قشم-3.gif

-آپادانا-قشم-4.gif

قوانین هتل آپادانا قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آپادانا قشم روی نقشه

-آپادانا-قشم-روی-نقشه.gif

هتل آرمان درگهان قشم .gif.gif.gif Qeshm Arman Dargahan Hotel

هتل آرمان قشم که به تازگی بعد از بازسازی اخیر به درجه بندی هتل های 3 ستاره ارتقا یافته و در منطقه درگهان جزیره قشم در فاصله 300 متری از دریا واقع شده است. هتل آرمان قشم با 4 طبقه و در مجموع با 27 اتاق زیبا و تمیز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور قشم می باشد. فاصله هتل آرمان درگهان قشم تا امکان گردشگری و تفریحی جزیره قشم مانند دره ستارگان 15 کیلومتر، قلعه پرتغالی ها 20 کیلومتر، جنگل های دریایی حرا 40 کیلومتر، غار خربس حدود 20 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله هتل آرمان قشم تا مجتمع های تجاری درگهان و بازار قدیم درگهان حدود 700 متر می باشد. رستوران هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور قشم و همچنین سرو غذا در اتاق می باشند. فاصله هتل آرمان قشم تا فرودگاه جزیره حدود 30 دقیقه با ماشین است. همچنین مسافران تور قشم در صورت داشتن اقامت 4 شب ویا بیشتر میتوانند از تخفیفات ویژه و خدمات گردشگری هتل استفاده نمایند.

-آرمان-قشم.gif

-آرمان-قشم-1.gif

امکانات،تصاویر و عکس های هتل آرمان قشم

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافش شاپ،تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی دی،تلفن،یخچال،میز آرایش و آیینه،کمد مخصوص لباس و آویز،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،اینترنت رایگان بی سیم و...

-آرمان-قشم-2.gif

-آرمان-قشم-3.gif

-آرمان-قشم-4.gif

قوانین هتل آرمان قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر هفت 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرمان قشم روی نقشه

 

 

ادامه مطلب: تور قشم پاییز 95

 تور قشم مهر 95

تور قشم آبان 95

تور قشم آذر 95

تور قشم زمستان 95