تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربی جزیره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در این آبادی تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طایفه ای غیر بومی به نام گودار (گودر) در جنوب شرقی این روستا مستقر شده اند که دارای رنگ پوست تیره و لهجه ای خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخیز و سرسبز بوده و بیشه انبوهی از انواع درختان بومی در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه  روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، این منطقه همچنین به نام افسانه ی ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زیباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی،تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش برای همه گروه های سنی و با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی شاد و سالم به خصوص برای جوانان ایجاد شده است.این مکان اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران بوده که با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی بنا شده است. سافاری (Safari) در لغت یعنی بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا که به برنامه تور گردشی گفته می شود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.تور صحرا یکی از معروف ترین انواع تور سافاری است که شرایط اقلیمی و مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی بوده است. در این تور از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و حتی شتر نیز استفاده می شود .طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا می باشد. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب  و هوایی خوب و موقعیتی خوب و مناسب یکی از مکانهای بالقوه برای مسافران و تور سافاری است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن  بوده که در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت تقریبی  15 هزار متر مربع و به طول 3000 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی کودکان ایجاد شده که می توان  به مکان هایی مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص  ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل  فرمایید.

اسکله تفریحی میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا قرار گرفته است. این اسکله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 15788 متر مربع بوده و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 احداث شده است.چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسکله و چهار محل برای تماشای کیش ساخته شده که دارای نورپردازی زیبایی می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی  خاتم الانبیاء،اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را تماشا کرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96


هتل های 5 ستاره کیش

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهای نیلگون خلیج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس و ... که مسافرانتور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می  باشد.

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ،  مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همایش خورشید-سالن متینگ آفتاب – سالن میتینک روم ونوس-سالن میتینگ روم مهتاب)، کافه تراس دریا، کافى شاپ آفتابگردان، دیزل ژنراتور، سیستم آب شیرین کن، موزیک زنده رستوران، موزیک زنده لابى (پیانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شانی ، سالن همایش و آمفى تاتر، موزیک سقفى، ماهواره، خیاطى، آرایشگاه مردانه ، آرایشگاه زنانه ،رنت کار، کانسیرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل شایان کیش

یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان است که در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار گرفته است.هتل شایان کیش 1955 اتاق سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای  معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری  ۳ کیلومتر فاصله دارد. هتل شایان کیش دارای رستورانی با انواع غذاهای متفاوت ایرانی و فرنگی خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. از ویژگی های خوب این هتل نزدیک بودن ساحل زیبای دریا می باشد و مسافران تور کیش می  توانند با کمی قدم زدن به دریا بروند.

امکانات هتل شایان کیش:

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه برای مسافران تور کیش، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات , همچنین خدمات فکس و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای مسافران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و مسافران تور کیش با چند  قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور کیش، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس, رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش می باشد. این هتل  جزو هتلهای نوساز جزیره می باشد و در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 600 متری برای پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. معماری این ویلاها از بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا برخوردار می باشد. در این مجموعه 22 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر ساخته شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد برای سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیشدرنظر گرفته شده است. هتل ترنج کیش سفر خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند.

امکانات هتل ترنج جزیره کیش:

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تراس، صندوق امانات، آتلیه مخصوص مسافران تور کیش ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و... برای مسافران تور کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه 1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهرکیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 3100 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری  بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق  هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 200 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ،  سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96


هتل های 5 ستاره مشهد

هتل پردیسان مشهد

اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود  ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل  میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پردیسان دارای ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفیت ۶۰۰ نفر با خدماتی در سطح استاندارد  میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پردیسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد  استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختکن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پردیسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل دارای ۵۵ سالن همایش و کنفرانس با ظرفیت ۲۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر با امکانات صوتی و تصویری، امکان ترجمه همزمان،‌ میکروفون‌های رومیزی با بهترین دکوراسیون، سالن‌های جانبی جهت کمیسیون‌ها و جلسات اداری با ظرفیت ۳۰ الی ۱۰۰ نفر با خدمات ویژه VIP و خدماتی حرفه‌ای که در نوع خود بی‌نظیر است. هتل پردیسان دارای ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتی در حد استانداردهای بین‌المللی با دکوراسیونی زیبا در رنگ‌های مختلف و مورد پسند سلیقه‌های متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

هتل هما ۲ مشهد

هتل هما 2 مشهد با امکانات ویژه خود آماده پذیرایی از زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل 55 ستاره دارای آرامش خاص برای مسافران عزیز خود میباشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد:

انواع اتاق های آن شامل سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره، سوئیت دو نفره ویژه، سوئیت لوکس دونفره، سوئیت رویال دونفره، سوئیت رویال چهار نفره، و سوئیت های متصل (کانتکت) می باشد. در آرایشگاه هتل هما 2 می توانید از خدمات آرایشی استفاده نمایید.هتل هما 2 مشهد دارای  امکانات پذیرایی از مراسم و جلسات، کافی شاپ ، راهرو و فضای داخلی زیبا مجهز به آسانسور، پارکینگ اختصاصی، اتاق کنفرانس، کافی نت و کامپیوتر و پرینتر در داخل هتل، صندوق امانات رایگان در پذیرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنیتی، بوفه/صبحانه گرم و تازه ، انجام سریع امور پذیرش و تسویه حساب، روم سرویس ۲۴ ساعته، خانه داری، خدمات لباسشوئی، آرایشگاه مخصوص آقایان، خدمات بانکی و دفترفروش بلیط هواپیما ،سرویس رایگان طبق برنامه زمان بندی شده همه روزه به جزء ایام تعطیل به حرم مطهر امام رضا(ع) می باشد.

رستوران ها و کافی شاپ های متعدد هتل هما 2 به سرو انواع غذا ها و نوشیدنی ها برای میهمانان تور مشهد می پردازند. در چایخانه سنتی  ایرانیان در فضایی آرام می توانید ساعات  خوشی را سپری نمایید.امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل استخرسرپوشیده،بوفه کنار آب که می توانید از آن خوراکی مورد علاقه خود را خریداری نمایید،سونای بخار،جکوزی،سالن بدنسازی ،صفحه شطرنج که ورزشی فکری برای شماست،فروشگاه های نمایندگی معروفترین برند های بین المللی که می توانید خریدهای عالی در آن ها انجام دهید،خدمات پزشکی ۲۴ ساعته درداخلهتل هما 2،امکان قدم زدن وپیاده روی درکنار کودکان در پارک تفریحی کودکان، بیش از ۱۲ نوبت پخش فیلم سینمائی در شبکه ویدیوئی ،زمین تنیس و امکان دسترسی به اینترنت wireless در داخل اتاق ها می باشد.مسافران تور مشهد با اقامت در هتل هما 2 میتوانند از امکانات آن به  صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، که دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و هم اکنون بزرگترین هتل ایران و اولین هتل آترویوم، بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی قصر توانسته حداکثر رضایتمندی را در زمینه آسایش و امکانات که هدف نهایی کادر هتل می باشد از مسافران تور مشهد جلب نماید.از آنجا که هتل قصر طلایی استانداردهای روز دنیا را رعایت نموده و فضای مطلوب را برای عزیزان فراهم آورده، توانسته عنوان تنها هتل برتر را در کشورمان به دوش بکشد. اختصاص ۵۰۰۰۰ متر مربع زمین و بیست طبقه، و با دارا بودن امکاناتی ویژه و معماری فوق العاده از ویژگی های این هتل می باشد.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

اتاق های تک نفره، دونفره، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت پذیرای مهمانان تور مشهد عزیز است تا بتوانند خاطره وصف ناپذیر همراه با نمای دید به حرم چشم نواز آقا علی بن موسی الرضا(ع)  برای خود به ارمغان ببرند.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد همچون بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد ۵۵ رستوران و کافی شاپ،آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر با معماری فوق العاده و ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی از کیفیت آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز تور مشهد می  باشد. سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل می باشد. پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتومبیل جهت رفاه حال مسافران محترمتور مشهد طراحی شده است.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر  مشهد قرار گرفته است با معماری بسیار زیبای ایرانی مکان و محیطی دلپذیر برای اقامت گردشگران و میهمانان ایرانی و خارجی می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان , سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مرکزی، صندوق امانات می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسکواش، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مرکز خرید، خشکشویی و پارکینگ از امکانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند  شوند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96


هتل های 5 ستاره استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای  276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی  2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می  توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

هتل آوانتگارد استانبول

یکی از هتل های شیک و مدرن 5 ستاره استانبول هتل آوانتگارد است که در منطقه بسیکتاشاستانبول قرار گرفته است. هتل آوانتگارد استانبول دارای 84 اتاق متنوع و شیک, خانوادگی و  VIP با امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، ماهواره، مینی بار، حمام مجهز و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای اوقات فراغت مسافران تور استانبول استخر سرپوشیده،  ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم، سونا و جکوزی فراهم کرده است. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل آوانتگارداستانبول دارای اینترنتی رایگان در سر تا سر هتل تا مسافران تور استانبول از آن استفاده کنند.

امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم مخصوص مسافران تور استانبول، سونا و جکوزی, اینترنت, خدمات خانه دارای, کافی شاپ, لاندری, رستوران, صرافی، فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران  ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار  می دهد.

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center جزو هتل های ۵ ستارهاستانبول است. در صورت ترجیح یک محل اقامت آرام و راحت برای گردشگران تور استانبولفراهم میکند. فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و موقعیت مکانی عالی هتل باعث می شود تا با اقامت در آن به راحتی بتوانید به جاذبه ها و دیدنی ها شهر مثل پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife در نزدیکی هتل، دسترسی داشته باشید.این هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.بیمارستان آمریکایی VehbiKoç هم در نزدیکی این هتل است. هتل دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق، ۲ رستوران و یک بار است.
سال ساخت آن ۲۰۰۱ و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است.

جهت رضایت هرچه بیشتر بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار میهمانان تور استانبول هتل قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی را در هتل گرند جواهر استانبولداشته باشند. اتاق های دارای سطح بالای استاندارد جهانی باعث ایجاد آرامش مهمانان میشوند که مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره هستند.در برخی از اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و میز کار می باشند. امکانات تفریحی هتل ,باشگاه ورزشی، سونا، اسخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ می باشند. موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول باعث شده تا این هتل به یک مکان اقامت عالی در استانبول تبدیل شود.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای استخر در فضای باز، استخر و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۵٫۶ کیلومتر فاصله دارد. در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سالن Sultan با فضایی آرام و لوکس دارای منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف است. در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز است انواع نوشیدنی هاسرو می شود. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی Sisli تا هتل با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه است. همچنین هتل دارای پارکینگ است. کارکنان هتل گرند جواهر استانبول به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96


هتل های 5 ستاره کیش

هتل ایران کیش

یکی از هتل های مجلل جزیره زیبای کیش، هتل ایران کیش با 2 برج جدا از هم میباشد. برج های این هتل با معماری لوکس از طبقه همکف و 77 به هم راه دارند.

هتل ایران کیش در سال 1375 بنا شده و دارای پنج هزار متر مربع است، این هتل در سال 1384  بنای دیگری به آن اضافه شده است که هشت سال زمان برد و مجموع زمین هتل به دوازده هزار متر مربع رسید. هتل ایران کیش بعد از 20 سال قدمت، با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی با حضور پرسنل مجرب،میزبان میهمانان عزیز تور کیش هستند. هتل در جایگاه مناسبی نسبت به  مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره واقع شده است و اقامتگاهی خوب برای گردشگران تور کیش به حساب می آید.

امکانات ارائه شده هتل ایران کیش:

پذیرش 24 ساعته, بیش از 127 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع, 22 سوئیت با تمامی امکانات برای میهمانان محترم تور کیش, رستوران ( با بهترین غذاهای بین المللی ) - رستوران در محیط باز, کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه ), اینترنت, TV ( ماهواره ), ترانسفر فرودگاهی, صندوق امانات, سالن بدنسازی, استخر, سونا, جکوزی و ... .


بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا، هتلی 5 ستاره در جزیره زیبای کیش در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ بنا شده است.

این هتل روبروی پارک شهر در خیابان رودکی، با امکانات مدرن و فاصله کوتاهی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی بنا شده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه ایده آل؛ با حضور پرسنل آموزش دیده و مسلط به زبان های مختلف میباشد که نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود  جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش، با ایجاد امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی سعی در ایجاد آسایش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافرانتور کیش دارند.

مسافران عزیز میتوانند با استفاده از برنامه های گردشگری هتل پارمیدا کیش، سفر لذت بخش و خاطره انگیزی را در جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

دلایل انتخاب هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته ) - کافه سنتی / فضای باغ در هتل و اجاره ماشین بدون راننده

از این رو با ارائه امکانات ورزشی از جمله استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد، سالن بدنسازی و پیاده روی در محوطه فضای سبز ، لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند.

هتل مارینا پارک کیش

تنها مارینا هتل ایران واقع در بلوار مرجان، جنب برج های دو قلو جزیره کیش جای گرفته است.

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار در اسفند سال 1389 در دو طبقه با 190 اتاق و سوئیت بنا شده است.

در اطراف هتل مارینا پارک کیش، ساحل مرجانی و فضای سر سبز زیبا و آب نماها، چشم انداز منحصر بفردی را برای مسافران محترم تور کیش مهیا میکند.

معماری بسیار زیبا هتل مارینا پارک کیش همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن با حضور پرسنل ویژه نظر میهمانان عزیز تور کیش را برای اقامتی خاص در کنار  طبیعت جلب کرده است.

امکانات رفاهی - تفریحی هتل مارینا پارک کیش:

روم سرویس - سوئیت و واحدهای دولوکس، کافی شاپ 24 ساعته (با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک ) به همراه موزیک زنده در محیطی آرام و دلپذیر ، فروشگاه ، TV (ماهواره)، رستوران (صبحانه و نهار بوفه کامل) ، اینترنت، سرویس (فرنگی-ایرانی) ، پارکینگ، ترانسفر - استقبال فرودگاه، اینترنت در لابی، سالن ( جلسه و همایش - کنفرانس )، آرایشگاه ، صندوق امانات ، خشکشویی و اجاره ماشین بدون راننده.

امکانات رفاهی - ورزشی هتل مارینا پارک کیش:

سالن ورزش، سالن بدنسازی ،استخر، سونا و جکوزی، ماساژ.

هتل سورینت مریم کیش

هتل پنج ستاره مریم در جنوب شرقی میدان امیر کبیر در جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل سورینت مریم کیش با معماری اروپایی با وجود سوئیت های آرام و 566 اتاق در چهار طبقه با تهویه  مناسب ( سرمایشی و گرمایشی ) ساخته شده است.

مسیر هتل سورینت مریم کیش تا ساحل و اسکله و مراکز تفریحی کوتاه بوده و به مراکز خرید و تجاری نزدیک است.

هتل سورینت مریم کیش شامل تکنولوژی کنترل هوشمند BMS است که وسایل الکترونیکی اتاق مانند روشنایی به صورت خودکار با ورود مسافران کنترل میشود که باعث ایجاد آرامش و شرایط بهتر برای مسافران تور کیش میباشد.

خدمات رفاهی هتل سورینت مریم کیش:

روم سرویس, یخچال، تلویزیون (IPTV پخش شبکه های تلویزیونی و اعلام اطلاعات مراکز گردشگری با اتصال به اینترنت) ، سوئیت، مینی بار , اینترنت رایگان , سرویس (فرنگی - ایرانی)، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه (رفت و برگشت) ، صندوق امانات , اتاق جلسات و رستوران (بصورت بوفه، نوشیدنی های سرد و گرم و کافی لانژ هتل سورینت مریم با نواختن پیانو بصورت 24 ساعته از مهمانان تور کیش استقبال میکند.

این هتل با بهره گیری از امکانات ویژه ای سعی دارد تا سفر خوشی را برای گردشگران و مسافرانتور کیش رقم بزند.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتلی ۵ ستاره‌ است که به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره  کیش, در جنوب کشور با نمایی مجلل و شیک نزدیک به ساحل شرقی بصورت نمادینی از دوره هخامنشی همچون تخت جمشید ساخته شده است.

امکانات هتل داریوش کیش:

از امکانات ورزشی هتل داریوش کیش برای مسافران تور کیش می توان به زمین تنیس استخر،  ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری ( قایق های پدالی و پارویی) بهره مند شوید. مسافران میتوانند از خدمات رایگان هتل داریوش: صبحانه، ترانسفر رفت و استخر بهره مند شوید. همچنین خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین نام برد.

همچنین امکانات تفریحی هتل داریوش کیش از جمله سالن کنفرانس ,بیلیارد, کافى شاپ, لابى,  تلویزیون (ماهواره اى ), اینترنت, رستوران (صبحانه بوفه, غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی) و ترانسفر میباشد.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96