تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای  276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی  2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می  توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

هتل آوانتگارد استانبول

یکی از هتل های شیک و مدرن 5 ستاره استانبول هتل آوانتگارد است که در منطقه بسیکتاشاستانبول قرار گرفته است. هتل آوانتگارد استانبول دارای 84 اتاق متنوع و شیک, خانوادگی و  VIP با امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، ماهواره، مینی بار، حمام مجهز و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای اوقات فراغت مسافران تور استانبول استخر سرپوشیده،  ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم، سونا و جکوزی فراهم کرده است. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل آوانتگارداستانبول دارای اینترنتی رایگان در سر تا سر هتل تا مسافران تور استانبول از آن استفاده کنند.

امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم مخصوص مسافران تور استانبول، سونا و جکوزی, اینترنت, خدمات خانه دارای, کافی شاپ, لاندری, رستوران, صرافی، فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران  ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار  می دهد.

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center جزو هتل های ۵ ستارهاستانبول است. در صورت ترجیح یک محل اقامت آرام و راحت برای گردشگران تور استانبولفراهم میکند. فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و موقعیت مکانی عالی هتل باعث می شود تا با اقامت در آن به راحتی بتوانید به جاذبه ها و دیدنی ها شهر مثل پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife در نزدیکی هتل، دسترسی داشته باشید.این هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.بیمارستان آمریکایی VehbiKoç هم در نزدیکی این هتل است. هتل دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق، ۲ رستوران و یک بار است.
سال ساخت آن ۲۰۰۱ و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است.

جهت رضایت هرچه بیشتر بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار میهمانان تور استانبول هتل قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی را در هتل گرند جواهر استانبولداشته باشند. اتاق های دارای سطح بالای استاندارد جهانی باعث ایجاد آرامش مهمانان میشوند که مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره هستند.در برخی از اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و میز کار می باشند. امکانات تفریحی هتل ,باشگاه ورزشی، سونا، اسخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ می باشند. موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول باعث شده تا این هتل به یک مکان اقامت عالی در استانبول تبدیل شود.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای استخر در فضای باز، استخر و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۵٫۶ کیلومتر فاصله دارد. در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سالن Sultan با فضایی آرام و لوکس دارای منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف است. در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز است انواع نوشیدنی هاسرو می شود. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی Sisli تا هتل با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه است. همچنین هتل دارای پارکینگ است. کارکنان هتل گرند جواهر استانبول به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.