تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 5 ستاره کیش

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهای نیلگون خلیج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس و ... که مسافرانتور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می  باشد.

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ،  مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همایش خورشید-سالن متینگ آفتاب – سالن میتینک روم ونوس-سالن میتینگ روم مهتاب)، کافه تراس دریا، کافى شاپ آفتابگردان، دیزل ژنراتور، سیستم آب شیرین کن، موزیک زنده رستوران، موزیک زنده لابى (پیانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شانی ، سالن همایش و آمفى تاتر، موزیک سقفى، ماهواره، خیاطى، آرایشگاه مردانه ، آرایشگاه زنانه ،رنت کار، کانسیرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل شایان کیش

یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان است که در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار گرفته است.هتل شایان کیش 1955 اتاق سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای  معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری  ۳ کیلومتر فاصله دارد. هتل شایان کیش دارای رستورانی با انواع غذاهای متفاوت ایرانی و فرنگی خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. از ویژگی های خوب این هتل نزدیک بودن ساحل زیبای دریا می باشد و مسافران تور کیش می  توانند با کمی قدم زدن به دریا بروند.

امکانات هتل شایان کیش:

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه برای مسافران تور کیش، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات , همچنین خدمات فکس و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای مسافران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و مسافران تور کیش با چند  قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور کیش، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس, رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

هتل ترنج کیش

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش می باشد. این هتل  جزو هتلهای نوساز جزیره می باشد و در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 600 متری برای پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. معماری این ویلاها از بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا برخوردار می باشد. در این مجموعه 22 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر ساخته شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد برای سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیشدرنظر گرفته شده است. هتل ترنج کیش سفر خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند.

امکانات هتل ترنج جزیره کیش:

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تراس، صندوق امانات، آتلیه مخصوص مسافران تور کیش ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و... برای مسافران تور کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه 1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهرکیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 3100 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری  بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق  هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 200 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ،  سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.