تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

جاذبه های گردشگری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ویژه جوانان و مسافران تور کیش ایجاد شده است . 
سافاری کیش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاری (Safari) در لغت به معنای بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا میباشد و به برنامه تور گردشی گفته میشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند .
یکی از معروفترین انواع تور سافاری ، تور صحرا است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی میباشد . در این تورها از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و... حتی شتر نیز استفاده می شود . 
شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش یکی از مکانهای بالقوه برای تور سافاری است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

کارتینگ ورزش مفرح و هیجان انگیز و پایه ورزش اتومبیل رانى حرفه اى است . یکى از بزرگ ترین پیست هاى خاورمیانه و نخستین پیست کارتینگ در ایران پیست کارتینگ کیش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشین هاى کنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : میدان امیرکبیر ، خیابان اندیشه ، روبروى هتل دریا 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفریحی در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهای تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است و  قایق های کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها را امکان پذیر نموده اند. این قایق ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید. 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.