تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.