تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های کیش

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش از جمله هتل های لوکس جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئیت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد .

 

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقیقه با بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئیت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهای نیلگون خلیج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همایش و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذیرایی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی، سرویس بهداشتی، تلویزیون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلویزیون محلی ، کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همایش خورشید-سالن متینگ آفتاب – سالن میتینک روم ونوس-سالن میتینگ روم مهتاب)، کافه تراس دریا، کافى شاپ آفتابگردان، دیزل ژنراتور، سیستم آب شیرین کن، موزیک زنده رستوران، موزیک زنده لابى (پیانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شانی ، سالن همایش و آمفى تاتر، موزیک سقفى، ماهواره، خیاطى، آرایشگاه مردانه ، آرایشگاه زنانه ،رنت کار، کانسیرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رایگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوبی داشته باشند.

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوییت محوطه ارم

هتل ۳ ستاره ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای مسافران تور کیش میباشد. هتل ارم و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل ارم را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی برای مسافران تور کیش به شمار آورد. هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش عزیز می‌باشد. 

download_1.jpg

eram_027.jpg

عکس ها و امکانات هتل سوییت محوطه ارم

اینترنت,تلویزیون,لابی,ترانسفر,صبحانه,خدمات گردشگری و...

eram1.jpg

download.jpg

2.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.