تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های خوب کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.این هتل در سال 1385 افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

 

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

 

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

 

هتل سارا کیش 

هتل سارا کیش که در سنه 1388 در مراکز تفریحی و تجاری جزیره زیبا کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق ساخته شده است که اتاق ها حائز امکانات رفاهی برای گردشگران تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها تقریبا می باشد. هتل سارا کیش به چهره بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و پسندیده را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل 3 ستاره استراحت گاه زیبا در قلب جزیره کیش است. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 



جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل خاتم کیش 

 

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد.که در نزدیکی بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگران تورکیش که به دنبال هتل ارزان هستند هتل خاتم کیش گزینه مناسبی است. این هتل با فضای سرسبز و به دور از شلوغی و سر و صدا، محیطی آرام را برای گردشگران تورکیش فراهم آورده است. هتل خاتم کیش در مجموع دارای  ۲۸  باب اتاق و ۷۸  تخت و مخصوص خانواده های سپاه است.

 

 آدرس هتل خاتم کیش :جزیره کیش، خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء،هتل خاتم کیش

 

 

 

 khatam.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.