تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 3 ستاره کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در بهترین موقعیت مکانی از نظر دسترسی به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است این هتل با کادری مجرب و مهمان نواز اماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش هستند در این هتل صبحانه و ناهار و شام با بهترین کیفیت اماده سرو می باشد. همچنین این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رایگان و بلیط تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

این هتل دارای لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیشسالی گشت همراه شوید .

_تماشا_کیش_4.jpg

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یا همان لاله سابق ازجمله هتل های خوب ۳ ستاره کیش تاسیس شده در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع که با برگرفته از ایران قدیم و بناهای عصر هخامنشی به بهترین شکل طراحی شده و در سال ۱۳۹۰ بعداز بازسازی از ۳ ستاره به ۴ ستاره ارتقاء یافته و اسم آن به لوتوس تغییر کرد. این هتل در نزدیکی هتل صدف کیش و حائز ۷۲ اتاق و ۲۵۰ تخت می باشد. هتل لوتوس کیش از زنجیره هتل های آقای حسین ثابت می باشد و شبیه هتل داریوش کیش با طراحی و معماری دوره هخامنشیان می باشد. هتل لوتوس از شمارهتل های خوب کیش بوده که رضایت اکثر گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل لوتوس کیش :

این هتل دارای رستوران،کافى شاپ،اینترنت بیسیم،تاکسی سرویس،ترانسفرفرودگاهی،فضای سبز و همین طور امکانات رایگانی برای مسافران تور کیش همچون،ترانسفر فرودگاهی ، گشت بازارها،صبحانه،نهار می باشد.

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از جمله هتل های 3 ستاره خوب کیش که در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع با دو طبقه و 152 باب اتاق و در فاصله بسیار نزدیک به دو بازار مروارید و زیتون تاسیس شده است. این هتل با داشتن کادری مجرب و کار ازموده و کوشا در تمامی طول شبانه روز اماده از میهمانان تور کیش می باشند تا سفری خوب و ارام را در جزیره زیبای کیش سپری کنند.

امکانات هتل آنا کیش :

این هتل برای میهمانان تور کیش امکاناتی همچون سالن کنفرانس ، لابی ، پارک کودکان،کافیشاپ، آژانس خدمات مسافرتی تور کیش ، رستوران ،خدمات خانه داری ،پارکینگ اختصاصی هتل ، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده،اینترنت در اتاق ها ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ،لاندری ،سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه را دارا می باشد.

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در نزدیکی از ساحل زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره زیبای کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.یکی از دلایل انتخاب هتل تاپ رز کیش مسافران تور کیش موقعیت ان است که روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا و در فاصله 10 دقیقه به صورت پیاده روی تا مرکز خرید پانیذ واقع شده است.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

رستوران این هتل شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا و دل پذیر، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اینترنت پر سرعت وایرلس، کانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر می باشد این هتل در 24 ساعته شبانه روز با کادری مجرب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.