تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 3 ستاره کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در بهترین موقعیت مکانی از نظر دسترسی به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است این هتل با کادری مجرب و مهمان نواز اماده خدمات رسانی به گردشگران تور کیش هستند در این هتل صبحانه و ناهار و شام با بهترین کیفیت اماده سرو می باشد. همچنین این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رایگان و بلیط تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

این هتل دارای لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش سالی گشت همراه شوید .

_تماشا_کیش_4.jpg

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 3 ستاره کیش تاسیس شده در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با ظرفیت 47 باب اتاق (159 عدد تخت) و در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز جزیره کیش واقع در میدان سعدی, ابتدای جاده ی جهان نزدیک بازارعربها می باشد.هتل آفتاب شرق کیش به مدیریت جناب آقای کلینی اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. مدیریت ارجمند این هتل با درایت خود و مقرر نمودن روزانه چند نوبت سرویس رفت و برگشت مجانی برای گردشگران تور کیش به مراکز خرید مشکل دور بودن هتل را از مراکز خرید حل کرده اند .همچنین مسافرین تور کیش به نوعی گشت در زیباترین و معروفترین جاده ی جزیره کیش* جاده ی دانشمند آیین * را تجربه کنند.

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از جمله هتل های 3 ستاره خوب کیش که در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع با دو طبقه و 152 باب اتاق و در فاصله بسیار نزدیک به دو بازار مروارید و زیتون تاسیس شده است. این هتل با داشتن کادری مجرب و کار ازموده و کوشا در تمامی طول شبانه روز اماده از میهمانان تور کیش می باشند تا سفری خوب و ارام را در جزیره زیبای کیش سپری کنند.

امکانات هتل آنا کیش :

این هتل برای میهمانان تور کیش امکاناتی همچون سالن کنفرانس ، لابی ، پارک کودکان،کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی تور کیش ، رستوران ،خدمات خانه داری ،پارکینگ اختصاصی هتل ، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده،اینترنت در اتاق ها ،نمازخانه ،تاکسی سرویس ،لاندری ،سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه را دارا می باشد.

 

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره کیش شده است. یکی دیگر از دلایل انتخاب مسافران تور کیش نزدیک بودن به بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش در بهترین موقعیت مکانی در بین دو بازار بزرگ و بازار های معروف دیگر و در کنار تالار شهر و در نزدیکی ساحل زیبا کیش اسکله تفریحی و اماکن تفریحی تاسیس شده است و همین یکی از دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران تور کیش شده و باعث شهرت این هتل در جزیره کیش شد. 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.