تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا

 

هتل ووگ آوانتگارد در منطققه گردشگری کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل شیک در زمینی به مساحت 140000 مترمربع بنا شده است. فاصله این هتل 5 ستاره  تا شهر کمر 9 کیلومتر، تا مرکزشهر 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد.این هتل مدرن دارای کناره اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاماندنی را سپری کنند. هتل ووگ آوانتگارد آنتالیا در مجموع 406 اتاق استاندارد، خانوادگی و ویلا دارد.تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.اتاق های این هتل دارای طراحی و چیدما ن شیک می باشد.

امکانات هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا :

 تفریحات ساحلی ، شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ،خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش در اخنیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

 

 

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و جز هتل های ساحلی آنتالیاست. گردشگران که در کنار ساحل جنوبی ترکیه و دریای مدیترانه لذت ببرید. هتل در میان فضایی سبز رنگ در دل طبیعت بنا شده و اقامت در آن روح‌گشاست.از هتل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل پریمیر پالاس آنتالیا  در مجموع 289 اتاق بسیار مدرن  طراحی شده اند  دارای سه تیپ اتاق بصورت Deluxe Superior وDuplex Family می‌باشد. اتاق ها دارای چیدمان منحصر به فرد هستند که دارای برخی امکانات سوئیت‌ها عبارتند از مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی، بساط چای و قهوه، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، تلفن، وان و دوش، سشوار و.... 

 

 

 

 

 

امکانات هتل پریمیر پالاس آنتالیا:

 

 استخر در فضای باز  ، باغ ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، 5 رستوران ، دارت  ، قایقرانی ، بازی بولینگ ، پارک آبی ، سونا ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، مرکز ماساژ ، حمام ترکی ، ساحل خصوصی ، استخر سرپوشیده ، اتاق بازی کودک ، زمین بازی کودکان ، کلوپ تفریحی ، باشگاه بچه ها ، تفریات شبانه و … میشه . خدمات هتل پنج ستاره پریمیر پالاس هم شامل سرویس اتاق ، کرایه ماشین ، خدمات شاتل ( هزینه اضافه) ، شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه ) ، میز پذرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور ، محل نگهداری چمدان ، نگهداری از کودکان ، خدمات کودک ، خشکشویی ، خدمات لاندری ، سالن آرایشگاه ، آسانسور ، اتاق سیگار و … از امکانات این هتل که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است و دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است و دارای امکاناتی نظیر پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. فاصله هتل کوئین الیزابت تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند در 150 متری خود دریا را ببینند .

امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا :

استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ،  چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.