تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

تورارمنستان

جاذبه های گردشگری آنتالیا

دره عمیق پلدار

 

دره عمیق پلدار در پارک ملی, در شمال شرقی آنتالیا است. این منطقه دارای مناظری زیبا و سرسبز بوده و در مجاورت تاشاگیل و بش کوناک میباشد. در مسیر این طبیعت دلنشین رستوران های دریایی برای مسافران تور آنتالیا به چشم میخورد.

فاصله آنتالیا تا پارک ملی حدود 90 km و همچنین فاصله دره عمیق پلدار تا رودخانه 40 km تخمین زده اند.

این جاذبه با چشم اندازی فوق العاده در محیطی بکر و همچنین آبشارهای متنوع واقع در جنگل، وجود گونه های بی شماری از گیاهان، جایگاه مناسبی برای داشتن لحظاتی به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا شده است.  

 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 


کشتی کروز آنتالیا

 

کشتی کروز آنتالیا جز دیدنی ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است که از مسیر مدیترانه عبور میکند. مسافران تور آنتالیا ابتدا باید خود را به بندر کمر برسانند و بعد از آن وارد کشتی کروز آنتالیا شوند، گردشگران تور آنتالیا مسیر رسیدن به بندر را با وسایل نقلیه طی خواهند کرد. مسافران عزیز تور آنتالیا در گردش خود چند توقف خواهند داشت که میتوانند با شنا و حضور در بوفه ها و با مشاهده بهترین موسیقی ها، لحظات خوشی را داشته باشند. همچنین گردشگران عزیز تور آنتالیا در جزیره موش شهر کمر هم بدون ممنوعیت میتوانند شنا کنند. میهمانان عزیز تور آنتالیا در طول مسیر میتوانند از طبیعت زیبای منطقه لذت ببرند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.